VIATGE CULTURAL 2018. El Madrid dels Àustries.

Els passats dies 26,27 i 28 de març el nostre alumnat de 2n d’ESO va visitar la Capital, Madrid. L’eixida cultural d’enguany ha estat tematitzada al voltant dels reis de la Casa d’Àustria. Per açò l’alumnat va realitzar una ruta autoguiada pel centre històric de la ciutat on es concentren els monuments més importants de l’època: La plaça Major, el Mercat de Sant Miquel, la Catedral de l’Almudena o el Palau Reial són alguns d’ells. A més vam visitar el Museu del Prado, el Palau de l’Escorial i per finalitzar, el Musical Madagascar.

Per comprovar que ha sigut un viatge complet i profitós, adjuntem un vídeo amb fotografies del viatge. Esperem que us agraden!

Totes les fotos

Comments are closed.
1º Plato:  Arroz a la milanesa
2º Plato:  Croquetas de pollo con menestra.
Postre: Fruta fresca y/o alternativa
Pan RECOMENDACIÓN CENA
ALÉRGENOS
* Alternativa: Yogur, leche, natillas o gelatina. Puede variar de día.
Categorías de Evento