EIXIDA PALAU DE LA MÚSICA

En primer lloc des del col·legi volem donar la més sincera enhorabona pel comportament del nostre alumnat en l’eixida del passat dimarts 20 de febrer l’alumnat vàrem anar a València on vam participar en la programació didàctica “toca la banda” 2018.

Obres interpretades conjuntament amb la banda municipal de València.

LA FLAUTA MÁGICA.- Wolfgang A. Mozart / F. Bonete. Tocant la flauta dolça
EL CARNESTOLTES D’VENECIA.- Popular / F. Bonete. Tocant la flauta dolça

Per altra banda vàrem gaudir de l’escolta de:

CARMEN.- Georges Bizet / F. Bonete
CARMINA BURANA.- Carl Orff / J. Moerehout
LA BELLA I LA BESTIA.- «Se sent una cançó …», Alan Menken. Cantada per una soprano
LA GUERRA DE LES GALAXIAS.- J. Williams

També vàrem tindre l’oportunitat de cantar:

CANÇÓ DE LA ALEGRÍA.- «Himne europeu», Ludwig van Beethoven / F. Bonete. Cantada per una soprano i tots els alumnes.

I no va faltar que un alumne del nostre col·legi ABECÉ Sergi Martínez, participés en la direcció de la banda amb:

Cachucha-GALOPP.- Johann Strauss / F. Bonete.( També coneguda com la Marxa Radetzky).

També aquesta eixida vàrem gaudir de les explicacions de la nostra professora Paula de la part històrica tant de l’antic riu Túria com de la Porta dels Serrans o Torres de Serrans la seva construcció i el seu ús al llarg del temps. Per altra banda vàrem visitar la Catedral de València amb explicacions de la porta Romànica coneguda com la Porta de l’Almoina o Porta del Palau i la porta Gòtica.
Per finalitzar vàrem visitar les façanes rectangulars de pedra picada, els sumptuosos medallons renaixentistes, les artístiques escultures i gàrgoles que l’alumnat va reconèixer, les perfectes proporcions de les portes i finestres dels escuts i dels merlets recordant l’esplendor del gòtic tardà valencià.

Galeria amb totes les fotos