Educación Infantil 1er ciclo

Preinscripción 2024-2025

Aquellos interesados en inscribir a su hijo o hija en el centro para el próximo curso 2024/2025, por favor rellenar la información solicitada y esperar que nos pongamos en contacto con vosotros. Proporcionarnos vuestra información no asegura una plaza, la confirmación llegará a través de vuestro correo electrónico.

Nombre y Apellidos de la persona interesada (Padre/Madre/Tutor)

Nombre y Apellidos del alumno/a

Curso al que desea matricularse

Año de Nacimiento del alumno/a

* Todos los campos son obligatorios

Nuestras Actividades

Esta etapa educativa comprende desde 1 año hasta los 3 años de edad del alumno. Nuestro objetivo es el desarrollo integral del niño; para ello, se potencian todas sus capacidades físicas e intelectuales, afectivas y sociales.

Un dels objectius actitudinals és el respecte i cura pel medi ambient i la naturalesa.

L’educació sensorial és un aspecte important en el desenvolupament de l’infant, ja que el primer contacte amb l’entorn el fa a partir dels sentits. Aquests coneixements són la base per al posterior desenvolupament de les capacitats cognitives. Els nostre alumnat de 1-3 anys han gaudit durant el curs realitzant diverses activitats experimentals.

Deixar a l’abast instruments i mobiliari especialitzat, propicia el desenvolupament del joc simbòlic d’una manera lliure i espontània.

Adquirir habilitats artístiques, desenvolupar la motricitat fina i aconseguir un domini major del braç, canell i dits, són destresses que poden aconseguir-se fomentant la creativitat mitjançant el traç lliure. A més a més, els dóna l’oportunitat de expressar-se.