Dia del llibre

Per commemorar el Dia del Llibre un any més, el Colegio Abecé va realitzar el passat 30 d’abril unes activitats dirigides a tot el seu alumnat.

L’objectiu principal d’aquesta proposta educativa és motivar l’interés per la literatura i les llengües, així com fomentar l’hàbit lector. Un llibre cultiva la imaginació, desperta la fantasia i és un bon transmissor de valors.

Entre les nombroses activitats, jocs i tallers didàctics, cal destacar a Primària: l’elaboració de cartells d’animació a la lectura, el mercat d’intercanvi de llibres, així com les interpretacions teatrals de contes o l’exposició de dibuixos i textos al voltant de la lectura. Per altra banda, l’alumnat de l’ESO va preparar diferents activitats destinades als més menuts. La Pinacoteca Vivent, les representacions de sainets valencians renaixentistes, o els teatres d’ombres xineses, a més d’ un Scape Room. Totes aquestes activitats van deixar entusiasmat al nostre alumnat més menut.

En conclusió, una jornada ben especial al voltant dels llibres.

Enhorabona a tots i totes que han fet possible aquest dia!