Visita a la Universitat Politècnica

El passat dijous dia 10 de març, l’alumnat de 4t de ciències va visitar la Universitat Politècnica de Gandia per participar en els tallers de CienciaLab. En aquesta ocasió realitzaren dos tallers: “Quiero ser podcaster” 🎙 i “Estudio del medioambiente por satélite”📡. El nostre alumnat es va convertir en reporter de ràdio i va observar, mitjançant programes informàtics que operen amb satèl.lits, fenòmens mediambientals com el volcà de la Palma o l’incendi de Marxuquera de l’any 2018.
Amb aquests tallers despertem la curiositat dels alumnes en el camp de la Ciència. Gràcies a la Universitat per aquests programes tant enriqueridors per a les escoles de Gandia