Dia Internacional del Llibre

El passat divendres 23 d’abril vam gaudir del Dia Internacional del Llibre 📖amb un cabàs d’activitats. L’alumnat d’ESO va participar de diversos tallers de manualitats elaborant punts de llibres🖌📏✂️, poemes visuals o lapbooks. A més van jugar a divertits jocs com l’scrabble, aprendre a fer divertits doblatges cinematogràfics🎤 i a gaudir amb lectures dramatizades📚. No podem oblidar-nos d’uns espectaculars scaperooms entorn al llibre 🧐🕵️‍♂️ , prèviament llegit, El manuscrito de piedra.
En definitiva, una jornada molt especial entorn als llibres, voleu comprovar-ho?

Hem gaudit del dia més literari de l’any amb una gran varietat d’activitats relacionades amb l’art de llegir i escriure📖✍🏼 Ho hem passat bomba!
I, per descomptat, volem felicitatar a tots els Jordis!

Este año, desde nuestro colegio os hemos planteado una actividad muy divertida en familia: el Bookface. Os habéis fundido con la portada de un libro📕😀 y una vez más habéis demostrado ser de lo más originales✨. Gracias a todos por vuestra participación. Dadle al «Play» para ver vuestras creaciones