DIA 9 D’OCTUBRE

Al col·legi Abecé vam celebrar amb antelació la diada del  9 d’octubre, la festa de tots els valencians i valencianes, un dia molt especial per a transmetre el llegat de la història de la nostra terra. Així doncs, fou el passat divendres dia 6 d’octubre.
Totes les etapes educatives del centre van formar part de les diferents activitats que es van realitzar. Entre elles cal anomenar la creació d’un kamishibai (teatre molt popular al Japó per a contar contes), les tropes del Rei Jaume I amb la seua cançó dels cent soldats, “la mocadorà”, en Jaumet, l’auca del Rei Jaume .
A més, vàrem posar diferents rètols en ambdós patis per a recordar la data de l’entrada del Rei Jaume a la ciutat de València i la importància dels nostres orígens i les nostres arrels. Aquí us deixem algunes imatges d’aquella jornada.

Si vols veure mès fotos: Fotos del 9 Octubre