3r d’ESO visita l’Ajuntament

L’alumnat de 3r d’ESO ha visitat aquest matí l’Ajuntament de Gandia. Josep Alandete, Vicealcalde, Carmen Fuster, Regidora d’Educació i Liduvina Gil, Regidora de Sanitat han exercit de perfectes amfitrions.
La visita s’ha desenvolupat a la Sala de Plens, on ens han explicat el funcionament de la Institució, la tasca de govern i el treball dels regidors i regidores.
L’ alumnat ha tingut l’oportunitat de fer tota mena de preguntes als nostres representants (qüestions del dia a dia de la Institució, curiositats i,fins i tot, aspectes personals). També ha hagut espai per a la crítica i l’intercanvi de punts de vista, que han anat acompanyats d’interessants propostes.
Després d’aquesta «sessió plenària» i, com ja és tradició, visitants i amfitrions s’han fet la «foto oficial» a les escales de la Casa Consistorial.