Dilluns passat, 25 de novembre, se celebrà la 12ª Edició del Premi de Microrelats Tiranti@nes coincidint com tots els anys amb el dia contra la violència de gènere.

Entre vora 350 participants i més de 40 centres, si fa no fa, han sigut finalistes dues alumnes del Col·legi Abecé. En la 1ª categoria Sara Gregori, amb el microrelat La fotoi en la 2ª categoria Clara Martínez amb Click.

Ens enorgulleix que el nostre centre estimule la creació literària entre el seu alumnat participant en  concursos literaris com aquest, organitzat per l’IES Tirant que promou la igualtat en qualsevol de les seues formes. A més ens congratulem doblement ja que per segon any consecutiu alumnes d´aquest centre resulten premiades.