Carnaval

El divendres dia 9 de febrer, el circus Abecé va tindre el plaer de convidar a tots i a totes, alumnat i familiars, a passar un dia meravellós al centre. Pel matí els xiquets d’Infantil junt a 1r i 2n de Primària van acudir a vore el teatre de “Piruleta i Piruletra”. Van gaudir, van riure i van cantar un fum de cançons de la història del circ.

La vesprada, va començar amb un passacarrer al voltant del col.legi seguit d’un gran espectacle. Van participar pallassos divertits, pallassos malabaristes, mims, forçuts, domadors i lleons. Màscares d’animals de moltes formes i colors i com no, l’actuació d’un gran presentador de circ.
Volem donar les gràcies a les famílies que han col.laborat amb la el.laboració de les difresses, l’ajuda per a vestir i maquillar als xiquets i xiquetes.També a “les cotufers” i al meravellós públic.

Gràcies per fer- ho possible i pròximament posarem totes les fotos.

Ver todas las fotos

1º Plato: Sopa de pollo
2º Plato: Estofado de ternera
Postre: Fruta fresca y/o alternativa
Pan
RECOMENDACIÓN CENA
ALÉRGENOS
* Alternativa: Yogur, leche, natillas o gelatina. Puede variar de día.
Categorías de Evento