A primer de primària estem preparant-nos per a l’estiu, per eixe motiu han vingut Isa i Carla Lorente al col.le, per donar-nos una xarrada de protecció solar. És molt important crear consciència de protegir -nos del sol! Gràcies xiques per les vostres recomanacions!



