L’alumnat de 1r de Primària va gaudir d’una experiència molt enriquidora visitant les instal·lacions de Renfe a Gandia. Durant la jornada van conéixer de prop el funcionament dels trens, van recórrer les instal·lacions, van pujar a l’interior d’un tren i van rebre una interessant explicació sobre el seu funcionament. A més, tots i totes van rebre un bitllet de record de la visita. ️
Volem agrair especialment als pares de Marco Soriano la seua iniciativa i implicació per fer possible aquesta activitat tan educativa i il·lusionant per al nostre alumnat.



