Semana cultural Primaria

El dilluns, el nostre alumnat de Primària ha gaudit de la primera jornada de la Setmana Cultural participant en diferents activitats: zona camping, Dia del Llibre i manualitat de Pasqua.

Segon dia de Setmana Cultural a Primària Durant la jornada d’avui el nostre alumnat ha gaudit d’un gran ventall d’activitats: obres teatrals, excursions, jocs tradicionals, inflables i actuacions dels nostres talents. No han parat ni un segon! Com ens agrada la Setmana Cultural!

Com és tradició i per concloure la Setmana Cultural de Primària i l’arribada de les vacances de Setmana Santa ens hem menjat la mona 🥐🥚🐰. Bones festes a tots!