Enhorabona al nostre alumnat del Colegio Abecé pels grans resultats aconseguits al provincial de l’Olimpíada Matemàtica Al-Khwarizmi! classificats per l’Autonòmic .
Mateo González Ocampo — 2️⃣n Provincial de 6é de Primària
Gabriel Martínez — 8️⃣é Provincial i guanyador d’equip de 4t ESO
Joan Basset — 9️⃣é Provincial (suplent) de 2n ESO
També volem felicitar per la seua gran participació a Célia Morell, Dídac Granollers i Lluc Pons.
Orgull immens del vostre esforç, constància i il·lusió per les matemàtiques! ➕➗



