Eleccions a l’aula

ELECCIONS A L’AULA
Al llarg de les darreres setmanes, l’alumnat de 3r d’ESO, ha estat treballant per poder presentar-se a unes autèntiques eleccions.
De primer han dissenyat els logos dels seus partits polítics o els cartells amb els candidats. Així mateix han elaborat tríptics informatius i una gran varietat de productes de marxandatge. També han redactat les seues propostes✍️, les quals han plasmat als seus respectius programes electorals. Fins i tot, han pogut explicar i debatre aquestes propostes participant en un singular mitin electoral. La jornada va finalitzar, com no podia ser d’altra manera, amb unes eleccions.
Aquest ha sigut un projecte interdisciplinari en la qual ha participat tot l’alumnat de 3r d’ESO baix la coordinació i supervisió del professorat que imparteix les assignatures de Projecte.
Enhorabona a tots els membres dels partits presentats i als candidats.