L’alumnat de primer de primària ha fet una visita molt esperada. Hem anat al Parc de Bombers de Gandia on ens han ensenyat les instal.lacions i tota la equipació dels camions de bombers. També ens han explicat com reaccionar en cas d’incendi. Ara ja estem preparats davant qualsevol situació!
Agraïm la col.laboració de tots els bombers i, en especial, la de Pasqual, per fer possible aquesta activitat



