ECOESCOLES ABECÉ

El nostre centre pertany a la xarxa d’ecoescoles de Gandia. Aquest grup d’escoles amb el suport de l’ajuntament pretenem conscienciar a tota la comunitat educativa de la importància de la sostenibilitat i el medi ambient. I per a aconseguir-ho estem programant múltiples propostes. Aquestes són algunes de les nostres primeres accions:

RECICLAR ÉS CLAU

Amb l’objectiu principal de reciclar tota classe d’embolcalls i envasos, tant d’alumini com de plàstics, utilitzats diàriament a l’esmorzar del nostre nombrós alumnat; Hem realitzat les següents accions:

• Analitzar i pesar els nostres residus per calcular la nostra petjada ecològica. (enllaç informe)

• Realitzar xarrades per conscienciar i informar de l’ús correcte de les papereres/contenidors.

• Amb la col·laboració d’Ecoembes hem aconseguit col·locar diferents contenidors tant per a paper, com per a embalatges a les zones comunes del centre.

• Hem renovat la retolació.

• Creació d’un punt net per al centre amn continidors de paper, plàstics i piles.

CONCLUSIONS a l’ANÀLISI dels EMBOLCALLS dels ESMORZARS DIARIS del CENTRE

MANS AL RIU

Amb la col·laboració de la fundació Limne hem participat de la campanya anual de retirada de residus dels nostres ecosistemes aquàtics. Un total de seixanta quilos de residus entre puntes de cigarrets, botelles de vidre, fragments de plàstics, sabates, tovalloles humides, piles, llandes i un llarg etcétera han sigut retirats del llit del nostre riu Serpis. En conclusió, gràcies a l’anàlisi i comptabilitat de les restes arreplegades, així com a les paraules del monitor sobre els orígens i problemes dels diferents tipus de deixalles, ens hem conscienciat de la problemàtica que generen els residus urbans en el medi ambient.

Nuestro Colegio
  • Avenida del Grau 36 Gandía, 46701 Valencia