Departamento de Innovación

Hem passat un any ple d’aventures arreu del món i del temps, de projectes, maquetes, disfresses, exposicions orals, expressions escrites, comentaris, cançons, mapes, vídeos, moltíssimes activitats i experiències de les quals espere que els vostres fills i filles hagen aprés, i que en un futur recorden amb un poquet de nostàlgia.

Esperem que aquest vídeo servisca per a transmetre quant hem gaudit a les classes amb els vostres fills i filles, hem treballat de valent, per descomptat, i de vegades també hem fet d’eixe treball una forma de passar-ho bé, perquè tots som més receptius quan estem contents i ens sentim segurs.

Durant aquest temps hem intentat que els vostres fills i filles es posaren en la pell dels nostres avantpassats, ells ens han acompanyat entusiasmats. És important conéixer la Història per entendre el nostre present, per saber qui som i qui volem ser, els vostres fills i filles necessitaran conéixer el seu passat per construir el seu futur, perquè algun dia tots serem història.