ESCOLA DE PARES INFANTIL 2017

Benvolgudes famílies!
Us informem que el proper dilluns, dia 29, celebrarem l’última sessió de “l’Escola de Pares” abordant el tema:
“EL DESENVOLUPAMENT PSICOLÒGIC DEL XIQUET EN L’ETAPA D’INFANTIL”

Com en les altres ocasions, esteu tots convidats a participar de l’activitat, que tindrà lloc a la Sala d’Usos Múltiples del centre a les 15h.
Des del Departament d’Infantil volem agrair l’interés de totes les famílies que heu format part de aquesta “aventura” i esperem que us haja estat útil en el dia a dia amb els vostres fills.
De tot cor, GRÀCIES! I endavant amb el lema: “Família-Escola”, sempre pel mateix camí”
Evelyne Vargas
Psicóloga-psicoterapeuta familiar

ESCUELA DE PADRES INFANTIL 2017
¡Estimadas familias!
Os informamos que el próximo lunes, día 29, celebraremos la última sesión de la “Escuela de Padres” sobre el tema:
“EL DESARROLLO PSICOLÓGICO DEL NIÑO EN LA ETAPA DE INFANTIL”
Como en anteriores ocasiones, estáis todos invitados a participar de la actividad, que se realizará en la Sala de Usos Múltiples del centro a las 15h.
Desde el Departamento de Infantil queremos agradecer el interés de todas las familias que habéis formado parte de esta “aventura” y esperamos que os haya sido útil en el día a día con vuestros hijos.
Sinceramente, ¡GRACIAS! Y adelante con el lema: “Familia-Escuela, siempre por el mismo camino”
Evelyne Vargas
Psicóloga-psicoterapeuta familiar