Setmana Cultural etapa de Primària

La Setmana Cultural es realitzà des de  dilluns 10 d’abril fins el dimecres dia 12, adreçada per a  l’etapa de Primària.

Es  dugueren a cap activitats d’exterior com la “Camping Zone”. Els alumnes entraven en un circuit de  diferents tasques que es realitzen quan es va d’acampada. Per a l’activitat tinguérem  l’oportunitat de disposar dos autocaravanes per gentilesa de dos mares d’alumnes del col·legi.

Altres tallers foren el  de reciclatge, que consistí en l’elaboració d’un cactus, el taller del dia del llibre, el circuit vial tant intern com extern realitzat al  centre, a excepció de 5é i 6é de primària, el circuit dels quals va ser una eixida per la Platja de Gandia. Les diferents  propostes es completaren amb jocs de búsqueda d’ous de xocolate.

Oci Urbà també estigué amb nosaltres amb  inflables d’humor groc   i jocs tradicionals fets de fusta.

Per finalitzar, l’últim dia  anàrem  d’excursió.  Dinàrem i berenàrem  el tradicional dolç de les festes de Pasqua, “la mona”.

Agraïm la col·laboració per part dels pares/mares del centre que participaren  en la realització d’alguns dels tallers.